top of page

התאמת תזונה אישית

עודכן: 13 ביוני 2019

התאמת תזונה אישית - כיצד היא משרתת לא רק את הגוף, אלא אף את הנפש?


עם התפתחות הראיה ההוליסטית והכרה בקשר של גוף ונפש אנחנו מודעים לעובדה כי אנו שונים בנתונים שאיתם נולדנו וכי על מנת לממש את מרב הפוטנציאל הטמון בנו, אנחנו חייבים גם להתאים את המזון באופן אישי ואינדיווידואלי קרי - התאמת תזונה אישית.


כבר בראשית 2007 יצא לאור הכרך הראשון של האנציקלופדיה 'על רוח וחומר' על ידי אילנה רוגל, מנחה במיגדלור. הספר מנחה אל תדרי מזון ההולמים DNA פיזי ורגשי של אדם ספציפי מתוך ההכרה שהגוף הפיזי מהדהד תדר אנרגטי ייחודי.


לכל גוף, כשם שלכל מזון, תדר אנרגטי שונה ואחר. השוני נובע הן מקצב פנימי ייחודי, רמת דחיסות אנרגטית שונה. לא מספיק להגדיר את המזון על פי תכולת החלבון, השומן, הפחמימות, הוויטמינים והמינרלים, יש להבין את את המהות האנרגטית הנקשרת לסוגי מזון כירק, פרי, קטניה וסוגי מזון מן החי.


יש להתוודע אל האנרגיות הקוסמיות הארוגות בכל מזון וליצור התאמה בין תדרי ה – DNA הנשמתי בחומר לבין תדרי ה – DNA הפיזיקלי של האדם.


הספר מגדיר את סוגי המזון על פי קטגוריות רגשיות / מנטליות מאוזנות וקטגוריות בלתי מאוזנות המגדירות עודף או חסר. כשאדם מזהה את עצמו כבלתי מאוזן בקטגוריה פסיכולוגית / רגשית (אמונה, דעה, פרשנות) עליו להימנע מפריט העשוי להעצים את הנטיה לחוסר איזון רגשי / נפשי. לעומת זאת כשאדם מזהה את עצמו בקטגוריה מאוזנת, אכילת מזון שכזה יעצים את יכולותיו ויוביל אל בריאות וסיפוק.


כל תודעה בסיסית מבקשת את הרמה הנוחה ביותר בעבורה משום שכל התנגדות / חיכוך גוזל אנרגיה, מעייף ומוביל אל תחושות לא נוחות, מצבי רוח וחולי.


במרכז מגדלור לומד בקורסים פורצי דרך גם מרכיבים המנחים אל התאמת תזונה אישית. התאמת תזונה אישית מאפשרת לאדם ליצור הקשרים בין תחושותיו לבין המציאות לבל ייווצרו פערים שהולכים ומתרחבים בין מהותו האנרגטית לבין גופו הפיזי.


דוגמאות מתוך האנציקלופדיה 'על רוח וחומר' :

אדם התלוי באישורים מבחוץ באשר לעצמו ופועלו, אמור להימנע מאכילת פטריות למען לא יגביר את בעיית התלות ( אנרגיה טפילית).

אדם עקשן בעל דעות נחרצות יתכן ובשר בקר לא יתאים בעבורו ואילו בעלי כנף יאפשרו לו תעוזה ומעוף. לעומתו לאדם 'מעופף' החסר ביטחון בקיום, יתכן ואכילת בשר אחת לשבוע תאפשר לייצב את דרכו במציאות החיים.

אדם מפוזר המתקשה בקשב וריכוז רצוי לו שלא יתחיל את היום בדייסת סולת וחלב.

ריפיון זמני בקיום ידרוש מזון התואם תדרי אנרגיה אדומה הפועם במקצבי הצ'קרה הראשונה.

רצון ליצירה שמתמהמה דורש מזון התואם את האנרגיה הכתומה הפועם בחומר במקצבי הצ'קרה השניה וכולי.

הסינכרון בין קצב נשמה לתדרי מזון מעודד בריאות שלמה, משלימה ומעודד התפתחויות מאתגרות מעצם היכרות האדם את עצמו.

אילנה רוגל מלמדת במגדלור את המאפיינים להם השלכות העוזרות לאדם לפענח את עצמו ולהתמיר את הבחירה למזון המתאים וראוי בעבורו.


לרישום לקורסים - לתאם עם לימור – 054-7640649

לייעוץ - קביעת תור לפגישה אישית– 050-5817114




486 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


bottom of page